11 Ekim 2006

Blogger Betayı Test Ediyorum

Evet, gördüğünüz gibi blogger betaya geçtim, test ediyorum. Şimdilik herşey kolay görünüyor. Betaya geçmekten daha çok, mesaj sütununun daha geniş olduğu -şimdiki gibi- bir stil istiyordum. Beyaz sayfadan memnundum ancak sevdiğim renkleri de göz yormadan kullanabilmek istiyordum. Betaya geçişi bahane edip yeni stilime de kavuşmuş oldum.

Bakıyorum, başlık, mesajın paragraf yapısı, mesajdaki monokrom yapı hoşuma gitti. Eski halleri bilen okuyucu, sen ne dersin?

4 yorum:

Pınar Y. dedi ki...

Bir de yorumları test edelim...

Bu arada blog başlığındaki renkler değişebilir. Bugün -favori- mor pantolonum ve yeşil gömleğimi giydiğim için öyle oldu sanırım :B

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba pinar d.,

Senin blog cok orijinal sanirim: Hologram Blog.. cok guzel adi.

Blogger Beta nasil? Senin yeni blog guzel bence.

Beta kolay mi?

Did it take a long time to for the change?

Gorusuruz,

Iyi gunler,

Suleyman.

Pınar Y. dedi ki...

Merhaba Süleyman, hoşgeldin!

Beğendiğine sevindim. Fikrini belirttiğin için teşekkürler!

Beta versiyonu eskisinden çok daha kolay. Geçiş birkaç dakika aldı. Ancak yan sütunu eskisi gibi yapabilmek için eski stilin html kodlarını kopyalamam ve yeni versiyonda öğeleri tek tek eklemem gerekti. O ve renkleriyle oynamam bir iki saatimi aldı.

(Beta version is much easier than the old one. To switch took only couple of minutes. But first I copied the html code of the old template. Then I added the elements one by one on the sidebar in the new version. This proccess and choosing the colors and fonts took one or two hours.)

Umarım yardımı olmuştur...

Yine görüşmek üzere :)

Pınar Y. dedi ki...

Süleyman,
Beta versiyonunun tek kötü özelliğini buldum. Beta olmayan versiyondakilere yorum yazamıyorsun!

(once you switched, you cannot leave a comment to non-beta blogs!)

O nedenle blogundaki yeni yazına yorum yazdım ancak gönderemedim.