20 Şubat 2008

Derki sayı 26 çıktı!

Severek okuduğum ve yazmaya devam ettiğim internet magazini Derki'nin 26. sayısı çıktı. Bu sayıda hayattaki en büyük başarım olarak gördüğüm mükemmele yakın bir yaşam sürme sırrımı(!) paylaşıyorum. Peh peh peh!

O değil de asıl editörümüzün bu sayı çıkmadan önce bize ilettiği yazar karnesiyle böbürlenmek istiyorum. Üşenmeyip derkinin tüm yazarları için öyle bir iki cümle değil, koca bir paragraflık geribildirimde bulunmuş, bir nevi hepimize not vermiş. Benim hakkımda da tam bir istikrar örneği olduğumla başlamış. Değişik ve yararlı konularda yazdığımı belirtmiş.

Konu çeşitliliğini biliyordum, bu kadar takdir gördüğünden haberim yoktu. İlle kendimi eleştireceğim ya kendi kendime 'sen de hologramcı olarak girdin, o ve ondan başka herşey hakkında yazıyorsun, bir konuda dikiş tutturamadın gitti!' diyordum. Meğer yaptığım iyi birşeymiş.

Bir istikrar örneği olduğumun ise farkında değildim! Evet, yazıları göndermemizi istediğinde aklımda bir konu olmasa bile -ki genellikle olmuyor zaten- kasarak da olsa bir yazı yazıp gönderiyorum. Sonra merakla yayımlanıp yayımlanmadığına bakıyorum çıktığı gibi ve hep yayımlanmış oluyor. Bu istikrarımın sırrını da burada paylaşayım: hiç 'istikrar' konusuna kafayı takmamak. Ona takacağımız kafayı yazılarımıza takmak!

Ne dedim ben şimdi? Bilmiyorum... Uzun zamandır boşlamıştım -blog yazı istikrarımı kafaya taktığımdan olsa gerek- saçmaladım bir miktar...

Hiç yorum yok: