07 Ocak 2008

Einstein Sergisi

Ben dün Einstein Sergisine gittim nokta. Einstein bir yana, serginin vaadettiğinin çok azını sunduğunu belirtmeliyim. Ya da ben fazlasıyla gaza gelmiş bir şekilde, sergiyi gezmek için tamamının boş olduğu bir pazar günü bekleyerek ve bekledikçe de heyecanlanarak gittiğim için bana öyle geldi.



Şuradaki resmi sitesinde yazdığı gibi saat dokuzda değilse bile onda serginin kapısındaydım ve benden başka sadece görevliler vardı. Halbuki biletixte önceden biten biletler vsyi okuyunca kalabalığa kalmadan sergiyi gezmek gerek diye düşündürttü. Zamanla kalabalıklaşsa da çıkarken bile 20 kişiden fazla izleyici yoktu. Üstelik bütün filmleri izlediğim, her zamazingonun açıklamasını dinlediğim halde sadece iki saat geçmişti.



Sergi izlenimlerini benden bile daha motive başka bir arkadaş şu adrese yapmış. Daha iyisini yapabileceğimi sanmıyorum. Benim eklediğim şeyler kendi çektiğim fotoğraflar olsun. Üstteki bir karadelik simülasyonunun karşısındaki halim. Alttaki kare sergiden daha çok beğendiğim Doğuş Oto Center'in görünümü. En alttaki ise serginin karanlık ortamından sonra hava almak için kendimi attığım Yeniköy Spor Tesislerinin Lokalinin duvarına tüneyerek bana modellik yapan martı.

Hiç yorum yok: