23 Mart 2007

Nerd/ Nörd/ Nard 02

Dün akşamki saçmalamalarımı eksik bırakmamak adına kaldığım yerden devam edeyim… Yazacak daha iyi bir mesajın olmadığı şu günlerde öylesine takıldığım ender zamanlardan birinde önce, yan sütunda da yerini almış olan adaşımın bloguna, orada da aşağıda sonucumun yer aldığı nerd teste ulaştım. Testi dün akşam, bugün öğlen –google yardımıyla- ve son olarak da az önce olmak üzere üç kere çözmüş olmam zaten kafadan insanların yarısından daha nerd olduğumun ilanıdır. Bence yani! Sonuçlar da bunu doğruluyor zaten, ilkinde düşük seviyede –ama kesinlikle- ikincide de orta seviyede nerd olduğum tescillendi.

I am nerdier than 77% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!

Hoş, orta karar bir nerd olduk da başımız göğe mi erdi? Ya da testi çözmekle?!!! Sanırım hayatımdaki en büyük değişiklik dağarcığıma eklenen yeni tamlama oldu: significant other!

Aynı blogda bir de ne kadar computer geekisiniz başlıklı bir test vardı. onun sonuçları daha uçuk çıktı; tüm insanların içinde yüzde 66, kendi yaş grubum içinde yüzde 96. Yani bu yaşa gelmiş olup da bu işlerle ilgileniyorsan sen olmuşsun demeye getiren bir test. Hayatta bunu merak etmekten gayrı işi olmayanlar için bağlantısı ahanda burada.

2 yorum:

pinguar dedi ki...

Ama haksızlık bu! Ben quizi yaparken hiç Google'dan yardım almamıştım :)

Bu arada sen de benim Blogroll'da yerini aldın ;)

Pınar Y. dedi ki...

Ooo! Hoşgeldin Pinar!
İlk çözüşümde ben de yardım almadım. Notu görünce kasarsam ne kadar nerd çıkacağım bakalım dedim, çok şey fark etmiyormuş, öğrendim bir oh dedim ;)

Teşekkürler :)